Гарантія + Сертифікати якості
Гарантія на нашу продукцію, становить 365 днів з моменту її продажу, відповідно за умови правильного з нею поводження. Протягом цього терміну ми безкоштовно усуваємо дефекти які були допущені при виробництві, коли дефект усунути неможливо замінюємо деталь або товар цілком.
Гарантійне обслуговування меблів здійснюється згідно з вимогами та строками, визначеними Законом України «Про захист прав споживачів». Гарантійний строк обчислюється з дня передачі (доставки) меблів клієнту, що підтверджується відповідними документами.
Схема роботи: При виникненні претензій до якості меблів у клієнта, необхідно зателефонувати менеджеру у якої проводився замовлення або оформити бланк рекламації / претензії у вільній формі і передати його в магазин, в якому була зроблена покупка товару. Якщо є можливість, сфотографувати причину рекламації на цифровий фотоапарат і відправити на електронну адресу виробника dostavca@mebli-life.kiev.ua з повною інформацією про покупку (місто, ПІБ покупця, дата покупки, магазин, назва моделі, і т.д.)
Умови гарантії:
1. Термін гарантії вироби - 120 місяців з дня виготовлення. Гарантійний термін починається з моменту доставки вироби клієнта додому.
2. Гарантійне обслуговування включає в себе проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин виробів. Термін гарантій в такому випадку продовжується на час перебування виробу в ремонті.
3. Недоліки виробів, виявлені протягом гарантійного терміну і виникли з вини виробника, будуть безкоштовно усунені виробником. З оплатою доставки одержувачем, якщо одержувач при отриманні подвердить якість ліжка своїм підписом. Обмін ліжка і повернення грошей ми здійснюємо, але доставку оплачує клієнт, якщо одержувач при отриманні подвердить якість ліжка своїм підписом.
4. Претензії по зовнішньому вигляду виробу, некомплект, а також невідповідності замовлення приймаються при отриманні вироби.